7.2.18

Białe nasionka chia na chandrę

Chłód za oknem totalnie nie motywuje do wyjścia, spacerów a nawet do zakupów więc siedzę sobie w ciepłym domku i nikt nie jest mnie w stanie z niego wykurzyć! Tak, jestem mega domatorem, mogę nie wychodzić z domu przez tydzień i wcale się na to nie skarżę byle mieć kuchnie, piekarnik i coś w lodówce z czego można zrobić "coś"
Dzisiaj bardzo prosty kokosowy deser, kilka truskawek które R. kupił do serniczka na zimno, którego nie zrobiłam bo miałam jakiegoś lenia i w końcu wylądowały w nasionkach chia :-) Czasem i tak bywa! Deser na chandrę, na przywołanie może jakiegoś słonka za oknem bo już za nim tęsknię! A jak nie ma słońca, suplementuję witaminę D  
Ostatnio trafiłam na białe nasionka chia, byłam bardzo ciekawa ich wyglądu wizualnego i oto efekt. Te nasionka nie różnią się niczym od tych ciemnych choć są droższe w zakupie. Po zmiksowaniu powstaje jasna masa, przy ciemnych nasionkach wychodzi bardziej szara. Wiedzieliście, że można kupić białe?

Białe nasionka chia na chandrę
przepis powstał przy współpracy z Weck Polska

  • 250g mleka roślinnego
  • 250g mleka kokosowego
  • 50g białych nasion chia
  • sok z dwóch limonek
  • 3 łyżki syropu klonowego
  • 4 łyżki śmietanki kokosowej do dekoracji wierzchu
  • truskawki lub inne ulubione owoce
Mleko wymieszaj z syropem klonowym, dodaj sok z limonki oraz nasiona chia i dobrze wymieszaj. Odstaw do napęcznienia co jakiś czas mieszając. Gdy chia zgęstnieje przelej ją do słoiczków i odstaw na godzinę do lodówki. Następnie wyłóż na wierzch gęstą śmietankę kokosową i ułóż truskawki. Smacznego!

9 komentarzy:

  1. Wyglądają naprawdę super! Bardzo ciekawy przepis, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja historia jest typowa - tydzień pozostał przed moją pensją, a ja nagle przypomniałem sobie, że moja siostra miała urodziny, rocznicę. Okazuje się, że wszyscy wiedzą, i postanowił dać jej nowy laptop odłupany. W tym celu trzeba było spasować do 1500. Nie miałem darmowych pieniędzy i postanowiłem wypróbować mikrokredaż. Dinero wybrał reklamę. Nie miało dla mnie znaczenia, gdzie go zdobyć, gdyby tylko warunki były dobre. Nie rozczarowany. Nie miałem czasu na wypełnienie kwestionariusza, a telefon otrzymał już SMS-a, że ​​mój kredyt jest w toku. Wszystko jest szybkie, naprawdę szybkie. Otrzymano 1500. już po 20 minutach od momentu rozpoczęcia wypełniania ankiety. Wróciłem za dwa tygodnie 1500. Ani procent, ani prowizje. Nie wiem, co oni zarabiają, ale nie przepłaciłem ani grosza. Jeśli nadal jest to konieczne, tylko przez sevris RacoonGo.com. I radzę przyjaciołom, a nie pożałujesz! Wszystko dobrze)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam również tapiokę :) Pyszne desery z niej wychodzą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie zakupić takie nasiona ?,interesujący wpis .Po co faszerować się lekami jak można naturalnie poprawić sobie nastrój .

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli faktycznie to poprawia nastrój, to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie się prezentuje. Osobiście podałbym w pucharkach, ale to kwestia gustu. Najważniejsze, że ma poprawić nastrój, i tego się trzymajmy. Fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny przepis i bardzo ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

INSTAGRAM

zBLOGowani.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i blogi zobacz moją galerię na mniamspinka.pl Durszlak.pl
Copyright © 2017 Smaki Alzacji